strax innan ..
DATUM: 2008-03-26 | TID: 13:11:50 | KATEGORI: Vardag 2008

hello everyone !

sitter och väntar på att gå ner till tunnelbanan. Ska träffa tess halv 2. Vi ska bara gå runt i stan och ha det mysigt. Men idag ska jag inte handla något. Nu är det stopp med det. Har knappt några pengar kvar och det är bara början på månaden. Det är helt sjukt. Behöver mer än 1100 per månad. Höj barnbidraget ! Klarar mig knappt genom månaden eftersom jag lägger undan minst 200 kr till USA. Den här månaden vill jag spara 400 kr. Men jag har bara ca 100 kr kvar då. Hur jag ska överleve får vi ta och se.

♥ SKRIVET AV HELENAAS

fan vad roligt att åka till usa!

DATUM: 2008-03-26 | TID: 15:33:48
BLOGG/HEMSIDA: http://helenass.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?