Söndag
DATUM: 2008-03-09 | TID: 10:47:54 | KATEGORI: Vardag 2008

igår blev en lyckad dag eller kanske inte riktigt i stan och det tänker jag inte ta upp vad som hände. Men en bra sak är att jag provade nudiejeansen igår och dom satt bra. Hoppas jag får dom på min födelsedag. Sen efter åkte jag, mix och rasmus hem till henne chillade och runt 8 drog vi till segeltorp på chillkrök. Fast vi drog efter 5 minuter eftersom det var rätt dött. Fast sen drog jag och några andra tillbaka och några drog på fest i Haninge. Efter nån halvtimme så blev det fullt ös medvetlös. Kom hem halv 1 och gick och la mig nästan på direkten men nu ska jag ta och göra min hemkunskapuppgift som säkert kommer ta hela dagen. Men en sak ska jag göra idag, köpa glass !  Är jätte sugen =)


♥ SKRIVET AV Anna

Vart hittade du nudie jeans? :D

DATUM: 2008-03-09 | TID: 11:58:57
♥ SKRIVET AV mandy

anna: jag hittade dom på åhlens :)

DATUM: 2008-03-09 | TID: 12:32:36
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?