"snart" åker jag ..
DATUM: 2008-03-19 | TID: 17:48:24 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejsan !

En stor del av dagen har jag spenderat framför datan. Har kollat efter fakta om Florida. Känner ett extra pirr i magen så fort jag tänker på Florida och New York. Den 20 Juni bär jag mig av dit igen. Till USA. Först New York 1 vecka sen Florida i 2 veckor. Det finns mycket jag vill göra i Florida bl.a åka till Kew West, åka till alla olika malls som Aventura Mall och Sawgrass Mill's.

Ni förstår inte hur glad jag är över att få åka tillbaka till New York och sen utforska ett nytt ställe. Allt i New York var så himla perfekt. Mina framtids planer är att våga flytta dit. En dröm ända sen första dagen jag satte min fot i New York. Det var en underbar tid och jag rekomenderar till alla attt åka dit. Ni lär inte ångra er.

Jag och Pappa utanför rockefeller center i New York

image1782

♥ SKRIVET AV Emelie

Jag går i Jensen gymn. ;) Dudå?:)

DATUM: 2008-03-19 | TID: 17:49:48
BLOGG/HEMSIDA: http://celebratelife.blogg.se
♥ SKRIVET AV Johanna

Åh, jag vill också till USA!

DATUM: 2008-03-19 | TID: 18:03:48
♥ SKRIVET AV Laura

vissa åker ju til usa på söndag:D

DATUM: 2008-03-20 | TID: 09:40:47
BLOGG/HEMSIDA: http://www.typlaura.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?