Sen kväll
DATUM: 2008-03-27 | TID: 00:18:13 | KATEGORI: Vardag 2008

Hej på er !

Nu är jag äntligen klar. Har fixat en mapp bilder. Tog över en timme. Så nu är Femi's och mina foton i ordning. Tack och lov. Allt låg bara huller om buller förut. Men inte längre. Kanske tar och fixar andra album lite senare. Vill ha stenkoll på vart allt ligger på datan.

Idag var jag duktig, spenderade inte än enda krona. *klapp på axeln* Eller det blev en glass på Montis fast det bjöd Tess pappa på. Hittade en jätte fin tuptop från Top Shop idag för 129 kr. Tess köpte med sig en. Blev lite avis. Fast ska önska mig den på min födelsedag. Men kan inte bestämma vilken färg, svart,vit eller blå. Alla var grymt snygga. På kvällen var vi hemma hos Tess och hade det mysigt. Fick skjuts hem. Ända från Sumpan till Huddinge. Snäll pappa har hon minsan !


image1821

♥ SKRIVET AV Tess

Min papi är supersöt =)

DATUM: 2008-03-27 | TID: 19:02:38
BLOGG/HEMSIDA: http://tews.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?