så långsam
DATUM: 2008-03-02 | TID: 21:27:54 | KATEGORI: Vardag 2008

en sak som jag verkligen stör mig på så är det min dator. Min älskade dator har börjat få humörsväningar. Efter 30 minuter efter man startat datorn så kan man börja surfa om man då har tur. Vilket jag inte alltid har. Har ingen aning vad som har fått datorn att bli såhär pass seg men har lagt över all min musik och mina bilder på ett usb minne ifall datan skulle få försig att aldrig mer starta.


♥ SKRIVET AV Petra

Har du många program som finns i aktivitetsfältet? Dom kan sega ner en dator rejält.

Gör såhär då; Startmenyn - Kör - skriv msconfig - och tryck på fliken Autostart. Sen avbockar du dom programmen som inte behöver startas när du startar datorn :) Men avmarkera bara program som du vet vad det är för något, inte program som ligger i någon system mapp. Hoppas det funkar!

DATUM: 2008-03-02 | TID: 22:49:32



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?