Onsdag
DATUM: 2008-03-19 | TID: 10:38:20 | KATEGORI: Vardag 2008

Hellu =) Hemma idag igen. Min förskyldning verkar inte vilja ge sig. Blir förmodligen hemma imorgon också. Rätt så trist, finns inte så mycket att göra här hemma. Ligger mest och glor på tv. Kollade faktis precis klart på en film. Den hette full of it. Rätt så bra lite patetiskt handling men rolig. Har massvis med filmer på datan nu, men mest skräckisar. Kanske kan tvinga pappa att se en med mig ikväll efter Top Model. Idag har jag tänkt att bara ta det lugnt, ska fixa lite här hemma så det ser fint ut när mamma kommer hem. Just nu är det nästan som att en bomb har slagit ner. Allt ligger lite hur som hehe. Brukar aldrig bli något gjort när det bara är jag och pappa hemma. Men nu ska jag se om det finns något bra på tv. Ciao for now !




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?