måndag
DATUM: 2008-03-10 | TID: 07:27:26 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon =)

Nu är det en ny vecka och jag är laddad. Denna vecka ska jag göra klart allt mitt plugg,utväxlingssamtal och där i mellan vara med vänner. Idag ska jag få tillbaka mitt hemkunskap prov. Undrar vad jag har fått på det. Hoppas på ett VG. Annars är jag besviken på mig själv.

Idag kommer pappa hem från England, han har inte köpt med sig min parfym utan ska göra det när han åker till Tunisien två dagar efter min födelsedag. Men mina favorit chips har han köpt. Så synd att dom inte går att köpas här i Sverige. Det är salt and vinegar chips. Så himla gott ! Sen så kommer morfar upp från j-köping idag. Han och mamma ska till min gammelmormor i hammerdal ( norr upp) nu på Lördag eller söndag  ?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?