Lördag
DATUM: 2008-03-29 | TID: 20:25:28 | KATEGORI: Vardag 2008

gud vad jag blir irriterad. Jag skrev ett långt inlägg för drygt en kvart sen. Så loggas jag ut från blogg.se. Asså kan det bli värre. Hemsidan blir ju bara sämre för varje dag. Har funderat på att byta till metrobloggen. För där verkar ju allt gå mycket smidigare. Fast jag kan inte riktigt deras design sätt. Nog pratat om det. Åter till det vanliga.

Idag har jag och min mor haft en riktig mor&dotter dag. Det var länge sen vi hade något sånt. Vi har börjat komma mycket bättre överrens. Det är inte ofta vi är så pass bra vänner så vi kan umgås på det viset. Idag var vi iallafall i skärholmen två gånger. Imellan dom två gångerna åkte vi till min morbror och hans familj på söder och var där. Pekade ut en massa grejer jag önskar mig. Så får se den 14 april vad jag får=)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?