lördag
DATUM: 2008-03-08 | TID: 11:11:43 | KATEGORI: Vardag 2008

God dag.

förlåt för dålig uppdatering igår. Känner mig lite seg och orkar då inte blogga. Igår var jag i stan och fikade på NK med mamma. Kollade även runt i affärer, hittade jätte fina kläder som jag önskar mig till min födelsedag. Sen så gick vi på restaurang med Annika. Blev Texas Longhorn. Åh så god mat dom har där. När vi åkte hem hyrde vi två filmer. Blev d-war och the kingdom. Fast the kingdom har vi inte kollat på än, kanske borde ta och göra det efter det här inlägett. Får se. mhm vad menar. Jo idag ska jag till stan med mixen. Sen har jag ingen aning vad som händer.


♥ SKRIVET AV Nathalie

Bra och läsvärd blogg!

DATUM: 2008-03-08 | TID: 21:15:49
BLOGG/HEMSIDA: http://natthild.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?