lördag
DATUM: 2008-03-01 | TID: 12:44:29 | KATEGORI: Vardag 2009

godförmiddag

vad har ni för er då ? jag gör inget speciellt, kollar runt lite på facebook och lyssnar lite på house musik. Idag fick jag sova ut. Wiiie! Ända gången på hela lovet. Vaknade kvart i 12 utav att pappa ringde och skulle berätta att han hade lämnat lite pengar på mitt bord.Men dom ska sparas till någon annan dag.

Idag kommer jag inte göra något speciellt, jag behöver iallafall städa mitt rum och tvätta kläder. Så kommer ägna min dag åt det. Sen på kvällen kanske jag följer med till min morbrors place. Vi är nämligen bjudna på middag. Ifall jag har någon energi så följer jag med. Men nu ska jag sätta fart på städningen, uppdaterar senare så håll utkik !





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?