Little bit of my day
DATUM: 2008-03-18 | TID: 13:25:23 | KATEGORI: Vardag 2008

Hej alla glada  =)

Allt bra med er ? Jag har fortfarande grymt ont i huvudet även så är jag varm och kall ena sekunden. Vill absolut inte bli förskyld. Har precis lastat in en bunt kläder i tvättmaskinen. Ska strax hänga upp dom blöta kläderna. Ojdå har glömt att äta lunch, måste ta och göra det. Blir rester från igår. Nämligen thaimat.

Ojoj jag har mycket saker som måste göras idag. Matte,läsning och hemkunskap. Jag som knappt orkar göra mat. Vilket är bara att värma idag. Wiie. Jätte kul att må såhär. Men har lovat min mor att göra lite av varje. Imorse började jag att läsa min nya bok Persiko sommar. Jätte konstig i början men ska ge den en till chans.

Någon mer än jag som avgundar hennes kläder ?


image1765





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?