home sweet home
DATUM: 2008-03-22 | TID: 20:14:54 | KATEGORI: Vardag 2008

hejsan !

Allt bra med er ? Jag är grymt trött i bena, efter en heldag i stan så gör det ont när man väl satt sig ner och tagit det lugnt. Jag och mamma kollade i massa olika affärer, lunchade på John Cris och gick på bio. Jätte mysig dag. Köpte en kofta idag från gina tricot.

Just nu sitter jag + familjen och kollar på film, Dan in real life. Verkar jätte roligt.Har fått mitt påskägg också. Ett liknande AA fodral från Gina Tricot i svart, en Cliniq mascara och en Max Factor foundation och även godis. Jag älskar påsk ! Ett gott skäl till att äta mycket godis + få present.

♥ SKRIVET AV kidabouche.blogg.se

s; okej, vad synd !

DATUM: 2008-03-22 | TID: 21:23:11
BLOGG/HEMSIDA: http://kidabouche.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?