hey people
DATUM: 2008-03-24 | TID: 21:53:39 | KATEGORI: Vardag 2008

det här med att uppdatera är verkligen inte min starka sida. Har börjat tappa glöden för att blogga. Kanske inte så lustigt eftersom ni inte är världs bäst på att kommentera. Hey people ju mer ni kommenterar ju gladare blir jag = jag uppdaterar fler gånger.  Nu får ni chansen att kommentera till  min fråga. Ska jag ta och våga och klippa lugg ?

♥ SKRIVET AV hanna

JA. klipp lugg :)

DATUM: 2008-03-24 | TID: 22:36:37
BLOGG/HEMSIDA: http://hanniisen.blogg.se
♥ SKRIVET AV carro

nej,tycker inte att du ska klippa lugg du har as fint hår nu du kommer bara ångra dig om du klipper lugg.

DATUM: 2008-03-24 | TID: 23:14:24
♥ SKRIVET AV nora

JA klipp lugg :D:D du kommer bli skit fin
i det, och om du skulle bli missnöjd så växer det ju alltid ut och annars kan du ju alltid ha uppsatt! MEN DE KOMMER SÄKERT BLI SKITFINT :D

DATUM: 2008-03-24 | TID: 23:50:53



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?