hej på er
DATUM: 2008-03-28 | TID: 18:43:38 | KATEGORI: Vardag 2008



har precis bytt kläder och ätit min middag. Ska ut ikväll med tjejerna. Vad vi hittar på är jag lite osäker med. Något roligt iallafall! Kommer träffa min älskade syster som har varit i Cuba. Har saknat henne något grymt. Kändes lite tomt utan henne här. 

Stan idag var helt perfekt.  Gick bara runt och snacka med Lovisa, allt mellan himmel och jord. Blev inge fika eller så. Ville inte lägga ut pengar på de idag. Ska börja mitt sparsamma liv nu ju. Hur länge de håller blir ett mysterium. Fast spenderade 15 kr idag för sminkborttagnings servetter.

jag älskar dom här solglasögona !


image1831

♥ SKRIVET AV Sofia

älskar brillorna också, finns dem kvar på gina ngnstans?

DATUM: 2008-03-29 | TID: 00:44:37
♥ SKRIVET AV mandy

sofia: jag har faktis ingen aning =/

DATUM: 2008-03-29 | TID: 01:30:06
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?