Fredag
DATUM: 2008-03-21 | TID: 12:16:15 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon !

Är det idag det är påskafton eller är det imorgon ? Har verkligen noll koll. Pappa hade ingen aning heller så han gav mig mitt ägg idag. Ett flake ägg. Så himla gott bara choklad. Farmor hade köpt det när han var i England. Fast gillar mammas påskägg mycket mer. Antligen någon present eller lösviktgodis. Men nu är hon ju inte hemma så pappa fick stå för påskägget.

Vädret blir ju bara värre och värre nu. Värsta snöstormen här ute. Går knappt att gå ut. Utan att man blir dygnsur. Det får absolut inte snöa på min födelsedag. Men hur stor är chansen ? Snö i April känns lite overkligt. right ? åh jag ber, inte snö. Jag hade precis fått vårkänslor och så kommer det här vädret. Vintern har passerat, snön borde ha kommit i december/januari.

mitt påskägg


image1790

♥ SKRIVET AV Dennis

Ja, Starbucks är riktigt bra. :)

Ha det bäst. :)

DATUM: 2008-03-21 | TID: 14:54:59
BLOGG/HEMSIDA: http://www.dennism.se
♥ SKRIVET AV Liis

glad påsk =) ps snygg blogg =)

DATUM: 2008-03-21 | TID: 15:37:50
BLOGG/HEMSIDA: http://liisp.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?