Fredag
DATUM: 2008-03-14 | TID: 07:20:54 | KATEGORI: Vardag 2008

hejsan !

ber om ursäkt för ingen uppdatering från utvecklingssamtalet. Det gick mycket bättre än vad jag kunde ha önskat. Fick massor av beröm. Även att jag kan höja mig i vissa ämnen. Ska satsa stenhårt i religion där jag kan få mvg och svenska där jag kan få vg. Vill höja så mycket betyg som möjligt eftersom jag får 300 kr för varje höjt betyg. Behöver lite extra cash i bakfickan när jag drar till USA. Åh vad jag längtar. Fick även en belöning utav pappa igår, ska få beställa kläder från hm och ellos. Så det ska göras idag.

♥ SKRIVET AV heidi

det heter utvecklingssamtal! det handlar om din utveckling inte din utväxling! d;

DATUM: 2008-03-14 | TID: 12:37:28



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?