fredag
DATUM: 2008-03-07 | TID: 07:20:11 | KATEGORI: Vardag 2008

hej på er !

ska snart iväg till bussen. Idag är det världens onödigaste skoldag .. Vi gör ingenting förens efter lunch och sen får vi sluta. Varför går jag änns ? Känns så meningslöst, bortkastad tid. Jag har bättre saker för mig t.ex som att sova. Inatt sov jag så skönt. Ville inte vakna upp. Efter den meningslösa skoldagen ska jag kanske till stan med mamma och kolla på lite kläder. Vid 5-6 ska vi på restaurang om jag inte kommer på något bättre att göra. Ojdå tiden rinner iväg nu måste jag snabbt borsta tänderna. Ciao !

♥ SKRIVET AV laijna

Roligt att äta på resturang :D

DATUM: 2008-03-07 | TID: 10:36:45
BLOGG/HEMSIDA: http://laijnloo.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?