en till grej
DATUM: 2008-03-14 | TID: 17:19:45 | KATEGORI: Vardag 2008

måste bara berätta en grej. Idag var världens onödigaste skoldag. Vi hade bara en lektion idag och det var den sista. Vi hade klassråd,kollade klart på day after tomorrow sen håltimme till 12:10. Hade matte på typ 30 minuter, om änns det. Skrev bara 2 tal och satt resten av lektionen och bara skrattade åt vad som stog på tavlan. Sen drog vi hem. Varför gick jag inte bara hem efter filmen ? Jag fick utav mina föräldrar .. Men jag vill inte riskera att sänka mitt betyg så jag stannade kvar.

image1756


♥ SKRIVET AV almawi

heeej
jag skulle bli så glad om
just du läste min blogg
pusssssss

DATUM: 2008-03-14 | TID: 17:30:22
♥ SKRIVET AV EVELINA

jobbigt när det känns som att man har gått till skolan i onödan :S ha en trevlig helg!

DATUM: 2008-03-15 | TID: 02:29:53
BLOGG/HEMSIDA: http://metrobloggen.se/evelinaaas



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?