en fråga
DATUM: 2008-03-22 | TID: 22:31:28 | KATEGORI: Vardag 2008

Hellu everybody

Har kollat  filmen nu och kollar på en annan nu. Nån typ paradi på någon ghetto film med the wayans brothers. Rätt så fjollig film men det finns inget annat på tv just nu. Jag har planerat att jag ska färga min utväxt den här veckan men då kommer en grej. Jag har länge nu funderat om jag ska våga klippa lugg. Men det känns som jag är för feg gör att chansa. Iförsig är det bara att låta det växa ut, men tänkt om jag inte passar i det. Vad tycker ni ? Ska jag våga klippa lugg eller behålla min snelugg ?

Ungefär såhär vill jag ha.

image1803

♥ SKRIVET AV carro

jag tycker du har as fint hår nu så tycker inte att du ska klippa lugg ^^

DATUM: 2008-03-22 | TID: 23:45:18
♥ SKRIVET AV Linn

jag tycker du ska hålla dig till snelugg! :)

DATUM: 2008-03-23 | TID: 14:53:39
BLOGG/HEMSIDA: http://hhebs.blogg.se
♥ SKRIVET AV Sofia

jag tycker att du ska stanna som du är, du kmr ångra dig, trust me :P

DATUM: 2008-03-23 | TID: 16:54:57
BLOGG/HEMSIDA: http://softiis.blogg.se
♥ SKRIVET AV nora

jag tycker du lungt ska klippa lugg.. Våga pröva något nytt, som du sa så växer ju håret ut igen på nolltid! jag tror du kommer bli jätte söt i lugg :)

DATUM: 2008-03-23 | TID: 22:25:19



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?