before bedtime
DATUM: 2008-03-28 | TID: 01:18:21 | KATEGORI:

blir ett sent inlägg nu. Har precis kollat klart på LOST. Har inte haft ett tillfälle på hela veckan så fick bli nu. Lite sent kanske men bättre nu än aldrig. Ska nog ta och krypa ner i sängen efter det här. Måste gå upp relativt tidigt idag. Ska träffa min älskade Lovisa imorgon. Även kanske sova hos henne. Får se hur det blir. Ska försöka att inte spendera min peng jag fick av pappa. Vill vara duktig och spara. Även fast det finns tuptoppar från Topshop jag jätte gärna skulle vilja köpa hem men det går inte. Iallafall inte nu.
 
vilken färg är snyggast ?

  

♥ SKRIVET AV Tess

Jag gillar blå och rosa ;) fast den vita är riktigt snygg också.

DATUM: 2008-03-28 | TID: 10:01:43
BLOGG/HEMSIDA: http://tews.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?