äntligen hemma
DATUM: 2008-03-29 | TID: 00:56:38 | KATEGORI: Vardag 2008

hellu !

äntligen tillbaka till värmen.Helt ok kväll. Vi var lite här och där här i huddinge. Fanns ingen som vi kunde åka hem till. Det var så himla kallt, frös som satan. Vill att det ska bli varmt nu. Orkar inte stå och inte ha någon känsel i tårna. Känns som att blodcirkulationen har stannat helt. En väldigt obehaglig känsla. Kvällens höjdpunkt måste ha varit att jag träffa Femilito. Min älskade vän lånade ut sin halsduk. Nu skriker magen efter mat så ska ta och se om det finns något gott att äta. Skriver kanske innan jag sover. ! Btw min Billy (elin) fyller år idag den 28de. Fast nu kanske klockan har passerat 00.

image1832




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?