Söndag, tredje dagen i New York
DATUM: 2008-06-23 | TID: 01:11:02 | KATEGORI: USA

Kul att jag har fått några positiva kommentarer från er läsare. It's makes my day, keep up with that! Är tillbaka på rummet nu. Gick hem före mamma och pappa. Var bara ett kvarter från hotellet så fick gå själv. Hittar min väg nu. Men jag orkade inte vara kvar. Har varit uppe sen klockan 7. Fick en väldigt smart kommentar om att jag borde skapa en kategori där alla inlägg om min resa kommer hamna i. Den heter USA 08. Så det blir lätt att hitta inläggen.

Nu om min dag. Idag var det söndag så vi gick till en kyrka. Trodde den låg i Brooklyn fast det var tydligen i Harlem. Massvis med turister där. Alla medlemmar i krykan var svarta så det var massa sång och så berättade dom om massa saker. En kvinna blev helt galen och började skaka och så. Efter det drog vi tillbaka till Manhattan. Gick in i massvis med affärer bla Forever 21. Vilken besvikelse! Allt var helt rörigt. Sen började det regna men det var jätte varmt i luften. Så vi bestämde att gå på bio.

För mig och mamma blev det ju självklart Sex and the city.  Jätte bra film är super nöjd med den. Fick ett gott skratt.Men kallt var det i biografen och kissnödig var jag. Hade druckigt mer än 1.5 liter cola. Man ber för en medium dricka men får extra large. Men ikväll vet jag inte vad vi ska äta till middag vill ha något lätt. Får snacka med mamma och pappa om det. Och vet ni vad. Idag har jag varit duktig, har inte shoppat någonting. Måste ju ha pengar kvar till Florida.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?