The last day in 3 weeks
DATUM: 2008-06-19 | TID: 12:51:51 | KATEGORI: Vardag 2008

Hi!

Sitter i vardagsrummet med Lovisa och självklart sitter vi vid varsin data och båda är inne och bloggar. Idag är min sista dag i Sverige på 3 veckor. Måste packa och städa mitt rum sen självklart vara med Lovisa. Vi är inne på våran tredje dag tillsammans. Idag har vi inga speciella planer utan ska bara ta det lugnt här hemma. Tror att David ska komma hit lite senare. Måste höra med Lovisa.

Börjar få resfeber nu. Vanligtvis brukar jag inte bli flygrädd men nu när det gäller en sån lång resa känns det lite obehagligare. Men jag har ju mina föräldrar och Femilito där! Men 9 timmar på ett flygplan. Ska ladda upp med godis och tidningar. Dryck köper jag där. Dom nya konstiga reglerna har jag inte riktigt förstått.


♥ SKRIVET AV Johanna Lundgren

söt blogg!

DATUM: 2008-06-19 | TID: 13:17:51
BLOGG/HEMSIDA: http://johannaidalundgren.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?