Kvälls update
DATUM: 2008-06-16 | TID: 21:11:10 | KATEGORI: Vardag 2008

Hi, how are everybody today ? I'm just fine just a little bit tired. Haha måste öva på min engelska stavning. Sitter just nu och kollar på EM matchen. Österrike-Tyskland. Pappa ville ha vardagsrums tv-n så blir det blir inge sex and the city för mig på 90 minuter. Har hunnit kolla klart på halva säsong 6. Så vem vet, kanske hinner jag se klart. För filmen ska jag se på söndag.

Åkte in till stan idag med Mandy. Blev en frappo från Espresso House. 37 kr för en liten mugg, lite väl dyrt men värt varenda krona. Köpte hem nylonstrumpbyxor från HM fick bli två pack. Dom går sönder efter man har andvänt dom ca 2 gånger. Ett sånt känsligt material, lite smått irriterande.

Ja för övrigt så pirrar det i min mage hela tiden nu. Bara 4 dagar kvar. Halleluja moment och nu är det bestämt datan ska med. Trådlöst internet i hotellet i New York. Perfekt. Men har ingen aning om när jag ska hinna vara inne på datan. Får väll gå upp någon timme tidigare bara för att blogga. En sak,  jag är lite orolig över det är när man ska gå igenom alla säkerhets saker på flygplatsen. Vad är tilllåtet att ha på datan och vad är inte. Ja vissa saker är ju självklara men sen är det dom sakerna man inte tänker på som då var visst olagligt.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?