Hallå Hallå!
DATUM: 2008-06-15 | TID: 00:20:29 | KATEGORI: Vardag 2008

I know I know världens sämsta uppdatering men internet har varit helt dött och så har jag inte haft tid. Min helg har gått relativft fort faktis. I fredags var jag och shoppade med Lovisa och senare på kvällen drog vi på fest. Ja, helt okej fest och det slutade med att Lovisa och David sov hos mig.

Sen idag så har jag,Lovisa och David mest bara chillat hemma hos mig fram till eftermiddagen.Sen gick vi olika vägar och jag hamnade hemma hos Laura. Där bjöds det på väldigt god middag och så självklart kollade vi på Sverige matchen. Synd att vi förlorade. Sen blev det guitarr hero och singstar och nu är jag hemma. Väldigt trött men orkar inte gå och lägga mig nu. Natten är ung.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?