tröttare än någonsin
DATUM: 2008-06-19 | TID: 00:35:37 | KATEGORI: Vardag 2008

Får man vara såhär trött? är det änns lagligt. Kan knappt hålla ögona öppna. Men vill inte sova inte nu. Vill kolla på några avsnitt utav Kid Nation. Har blivit lite beroende utav det pogrammet. Är inne på mitt 7de avsnitt och jag började igår. Så sammanlagt har jag spenderat ca 6 timmar på bara det pogrammet och yttligare 6 timmar till.

Ja vilken match. 2-0 till Ryssland. Inte bra där. Såg inte så mycket av matchen hörde mest skrik. Dom hade spärrat av Kungsträdgården så man såg knappt tv-skärmarna. Efter ha bara hängt runt vid Kungsan drog jag,Lovisa,Katta och David drog till Mc Donalds vid Östermalmstorg och åt. Andra gången idag. Inte bra alls. Men så smarrigt!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?