Typ sämsta
DATUM: 2008-06-11 | TID: 01:40:17 | KATEGORI: Vardag 2008

Men tjena.

Förlåt för världens dåligaste uppdatering idag. Men eftersom det är sommarlov kan man ju inte bara sitta hemma hela dagarna. Ut och ha kul! Har spenderat hela min dag med Sandra, Laura och Isabelle. Var först inne i stan och kikade runt på kläder. Hittade jätte fina klänningar/kjol på gina tricot. Ända inköpet blev ett par vita bas shorts från HM.

Självklart missade vi inte matchen. Den såg vi hemma hos familjen Frykis. Riktigt snygga mål speciellt Zlatan's. När matchen var över så firade vi segern med att åka ut med mopparna med sverige flaggor och skrek KAAAAAATALINA. Ja en sak från gårdagens film. Trevlig väldigt trevlig dag. Förövrigt så åker jag om 9 dagar och jag försöker verkligen ta vara på den här tiden. Är nästan uppbokat alla dom dagarna så ut med min kalender så jag inte glömmer något viktigt.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?