Söndag
DATUM: 2008-06-01 | TID: 12:35:09 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejdär !

Idag är det den 1 Juni, det innebär att det är endast 5 dagar kvar tills jag har gått ut grundskolan. Läskigt ! Lärarna har planerat aktiviteter till dom sista dagarna. Ett bra avslut i Balle skolan. På skolavslutningen ska det grillas hemma hos Laura och ut på kvällen med klassen. Det är nog den dagen jag ser framimot mest.

Det har ju inte blivit så mycket bloggande dom här sista dagarna. Men har verkligen inte haft tid eller ork. Men igår så hade jag inte tänkt gå ut på kvällen men så blev det inte. Drog till Balingsnäs och var med the girls. Runt 11 drog jag och Laura hem till henne och åt glass. Smarrigt värre.



 


♥ SKRIVET AV Lovina

haha sörjer dom aller vade gör mina kära vänner igentligen? XD

DATUM: 2008-06-01 | TID: 19:42:15
BLOGG/HEMSIDA: http://loviiie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?