sommarlov!
DATUM: 2008-06-06 | TID: 11:03:14 | KATEGORI: Vardag 2008

Första dagen på sommarlovet och jag får inte gå ut. Min högerfot är illa skadad så kan knappt gå osv. Ska inte gå in på detaljer. Skulle egentligen ha varit med Isabelle inne istan idag men får hoppas att hon orkar palla sig hit och hålla mig sällskap. Annars kommer jag bara sitta hemma och ruttna.

Igår så  var jag på middag hemma hos Larry. Där tömdes vattenkanalerna yttligare än gång men jag var inte ensam om det. Det var under bildspelet och flygplans filmen då alla bara kom ut. Så himla många minnen med mina girls. På kvällen drog vi till Mörtsjön fast längre in i skogen  än vanligt. På vägen hem skulle fyllis maggan leda oss rätt. Trodde aldrig vi skulle komma ut. Men tillslut så kom vi ut. Sista biten så fick vi springa till bussen. Det var då min fot skadade sig.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?