So I'm back
DATUM: 2008-06-12 | TID: 02:12:56 | KATEGORI: Vardag 2008

Äntligen tillbaka till min sköna säng. Det är ju här jag bloggar som mest. Kom hem för en halv timme sen. Idag har jag hunnit med både lite och mycket kan inte riktigt avgöra saken. Men idag har jag hunnit shoppa. En självklarhet, blev  en bikini och underkläder och dan med mamma avslutades med bio. Vi såg What happens in Vegas. Sjukt rolig film en riktigt må bra film. Sen på kvällen har jag varit först hemma hos Laura med Sandra sen bytte vi ställe och åkte till Sandra. Vi skulle ha sätt Number 23. Men vet ni vad dvd-skivan funkade inte. Det här är tredje gången vi hyr den filmen och den stannar på samma sekund. Konstigt. Nä nu ska jag faktis sova. Brukar annars bli att jag somnar runt 3-4. Inte bra för idag så måste jag städa och tvätta.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?