Slow very slow
DATUM: 2008-06-08 | TID: 18:47:11 | KATEGORI: Vardag 2008

Herregud vad min data börjar gå långsammare, även mammas börjar göra det. Långsammast är internet vilket har gjort att jag inte kunnat uppdatera. Imorse bestämde jag och Mix att vi skulle åka till Kista Centrum. Så där har jag spenderat min dag och var jätte duktig. Köpte inget förutom mat. Ovanligt för att vara jag. Har precis kollat klart på Skönheten och odjuret.Älskar disney filmer känner mig som ett litet barn när jag tittar på disney filmer. Min morbror har lånat ut alla sina disney filmer så här ska det kollas på film. Men innan den andra filmen ska jag ut och vara med Mix och vi ska få sällskap utav några killar från Tyresö. Får se hur det blir med det.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?