sex timmar bakåt
DATUM: 2008-06-23 | TID: 04:02:39 | KATEGORI: USA

Som ni kanske har märkt skriver jag alltid mina inlägg på natten. Eller rättaresagt för er är det natt och för mig som ligger 6 timmar efter blir det bara senkväll. Verkar ju inte vara så många som är inne vid den här tiden. Men då får ju ni något att läsa när ni vaknar. Lite morgonläsning =)

Ser fortfarnade på Camp rock. En typiskt tonårsfilm. Alla sånna filmer handlar om nästan samma sak. Redan innan visste man vad som skulle hända. Men självklart ska jag ändå kolla på hela filmen. Tänkte ta mitt andra tips. Min favorit smink affär. Sephora. Löjligt billigt märkes smink som inte kostar skjortan. Finns lite överallt och vissa butiker är öppna ända till midnatt.


♥ SKRIVET AV mista F

haha va i helvete :D CPEHORA

DATUM: 2008-06-26 | TID: 15:09:23



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?