Pinsamt ögonblick!
DATUM: 2008-06-07 | TID: 11:26:58 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon. Sitter här och torkar håret och försöker så smidigt som möjligt skriva ett inlägg.Får se hur det går. Hoppas allting är bra med er. Med mig är det toppen förutom att jag är lite hungrig men frukost blir det när håret är tortt. En pinsam sak hände nyss. I ena fönster i mitt rum så kan man se in i dom andra lägenheternas fönster så sitter jag och kollar ut så på andra sidan så ställer sig en tjej i ett fönster och vi får ögonkontakt. Pinsamt ögonblick, kollade ner på direkten. Hon kanske trodde jag satt och kolla in i hennes lägenhet. Men vad ska man göra under ett sånt ögonblick ska man kolla snabbt ner eller kanske vinka lite lätt. Vad skulle ni ha gjort ? :)


♥ SKRIVET AV Jennifer Ruuska

haha, pinsamt läge ;)

DATUM: 2008-06-07 | TID: 11:33:26
BLOGG/HEMSIDA: http://jenniferruuska.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?