Onsdag
DATUM: 2008-06-04 | TID: 23:48:41 | KATEGORI: Vardag 2008

Hey !

I know .. dålig uppdatering idag. Men jag har inte velat sitta hemma och dega. Idag var det sista dagen med hela nian och imorgon är det skolavslutningen som gäller. Blev lite blandade känslor när man skulle säga hejdå till Peter min gympa lärare. Han kommer inte imorgon vilket är jätte tråkigt!

Efter våran dag ute med niorna så var jag med Lovisa och lite senare kom David och Katta. Mycket roligt ! :) Sen när jag kom hem så var det bara driekt in till duschen. Fixa inför imorgon och försöka skrubba bort min soldusch. Eftersom jag var så klantig att inte smörja in mig varje gång jag hade duschat blev det fläckigt! Aja man lär sig utav sina misstag. Right ?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?