Next up, New York!
DATUM: 2008-06-20 | TID: 01:28:09 | KATEGORI: Vardag 2008

Min statestik har höjts med ca 20 läsare nu på senaste dagarna. Så jag välkommnar er alla nya läsare till min blogg. För er som inte har hängt med sen förr så kan jag uppdatera lite. Om ca 4 timmar ska jag upp och sen sätta mig på ett plan till New York City ! Där är jag i en vecka och sen 2 veckor i Florida. Byebye sweden and hello the US! Kanske blir mitt sista inlägg på några dagar. Men ska försöka så gott jag kan med att uppdatera.

Men nu alla läsare. Ni får ha en sån toppen midsommar och sommarlov! 11 Juli är jag tillbaka i Sverige igen. Då kommer bloggen vara tillbaka som den har varit innan. Självklart kommer en massa bilder och så kommer jag berätta om min resa. Puss! Nu ska jag sova eller ska försöka sova.. Wish me luck!


♥ SKRIVET AV Mariama

ha det så kul på resan:)

DATUM: 2008-06-20 | TID: 01:36:05
BLOGG/HEMSIDA: http://[email protected]
♥ SKRIVET AV lovina

ha det så bra där borta nu =D det vore jättesnällt om du köpte en I love NY tjocktröja åt mig. självklart skulle du få pengar sen. with love lovie =)

DATUM: 2008-06-20 | TID: 13:00:40
BLOGG/HEMSIDA: http://loviiie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?