Natt inlägg
DATUM: 2008-06-17 | TID: 01:50:07 | KATEGORI: Vardag 2008

Den senaste halvtimmen har jag ägnat åt att städa mitt rum. Så nu ska det bara dammsugas och dammas av så är det färdigtstädat. Skönt! Slipper göra det senare idag då tycker jag förtjännar en riktigt lång sovmorgon. Ska inte sätta klockan eller något utan bara vakna upp utav mig själv. Ska snart in till badrummet och tvätta bort all smink. Ska bli skönt att kunna skippa sminka sig när jag är i Miami och steker. Måste låta hyn få lite luft och bli lite fräsch. Har en ny favorit låt Two Princes-Spin Docters, lyssnar faktis på den just nu. Men nu ska jag kila in till badrummet. Ciáo !


♥ SKRIVET AV emmich

ojoj, städar du så sent?

DATUM: 2008-06-17 | TID: 11:10:55
BLOGG/HEMSIDA: http://emmiich.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?