My dream
DATUM: 2008-06-12 | TID: 14:39:25 | KATEGORI: Vardag 2008

Jag kan inte förstå att det är bara 8 dagar kvar tills jag sitter på flygplanet mot New York. Då var det exakt ett år sen sist. Tiden har gått så himla snabbt fram. Så fort jag tänker på förra årets resa och årets resa blir jag helt tårögd. Ingen kan någonsinn förstå hur länge jag har velat åka till USA. Det har varit en dröm sen jag var liten plutt. Förra året blev min dröm sann. En rolig grej var att i 7an fick vi skriva brev till oss själva och våra kompisar och en sak som jag skrev var " har jag åkt till usa än?" och det har jag nu! Ojdå här blev det en massa ointressant snack med jag lovar ni kommer få följa min resa i USA om jag då kommer ha tillgång till internet.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?