Movie and a bit more
DATUM: 2008-06-09 | TID: 13:09:57 | KATEGORI: Vardag 2008

Sitter och kollar på The rescuers down under, ännu en till disney film. I love it! Om någon halvtimme eller så ska jag in till stan och träffa Lovisa. Jag känner ett sug och ett måste med att köpa massvis med linnen. Men jag borde inte shoppa. Det är bara 11 dagar kvar till jag reser bort. Då jag ska shoppa som en galning men då behöver man pengar rättaresagt massvis med pengar. Jag lärde mig förra året att 300 dollar var för lite. Så detta år har jag dubblat beloppet. Första gången i mitt liv då jag har sparat pengar.


♥ SKRIVET AV Camilla

Designutlottning pågår just nu i min blogg, kika in och var med i tävlingen. =)

Ha en bra dag. =)

DATUM: 2008-06-09 | TID: 13:20:06
BLOGG/HEMSIDA: http://artondejuni.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?