Min mat, ta ej!
DATUM: 2008-06-07 | TID: 12:01:17 | KATEGORI: Vardag 2008

Jag blir så irriterad! Någon har ätit upp min favorit bröd . Det är inte ofta jag får det brödet och det är ett 5-pack. Men nu fick jag det till vandringen och visste att jag hade ett bröd kvar så tänkte "gud så smarrigt att äta det till frukost" Men självklart är det någon som har ätit upp det. Jag har mina misstankar om vem det skulle kunna vara. Nämner inga namn.

Men samma grej hände när jag sist var i Jönköping. Jag hade köpt godis för helgen från en liten dyrare godisbutik. Hade kanske köpt 5 hg som skulle hålla den helgen. Så jag häller upp det i en skål och lämnar den i köket och går och kollar på tv. Eftersom ingen gillar mitt godis fanns det ingen risk att det skulle bli uppätet. Men nejnej när jag kom tillbaka var hälften uppätet! Där rann mina pengar i sanden. Så frånochmed nu måste jag sätta namnlappar på all min mat.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?