marrig i min säng
DATUM: 2008-06-09 | TID: 01:41:58 | KATEGORI: Vardag 2008

Sitter i min säng helt marrig. Måste nog ta och sova snart. Gör ändå inget speciellt, varför är jag änns uppe nu ? aja ska bara hämta någon utav katterna och sen sova. Låter riktigt bra, ska träffa Lovisa senare idag kanske runt halv 2. Ja men det är senare och ikväll har jag varit med vänner och vi hämnade tillslut hemma hos familjen Frykis och kollade på film. En väldigt tragisk film vid namnet, human trafficking. För er som inte vet vad det är så kan jag säga väldigt kortfattat att det är mänsklig slavhandel oftas unga tjejer. Sånt är riktigt läskigt eftersom det pågår påriktigt. Det kan hända vem som helst.  Det blev lite läskigt/obehadligt att gå hem genom fullerstaparken och centrum. Speciellt efter att varje dag denna helg har jag sätt polisbilar, securitas och män med hundar varit mycket i centrum. Även mitt på ljusa dagen. Får en konstig magkänsla att det är något som pågår i mina hemmatrakter. Det är som att dom letar efter någon speciell.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?