Måndag
DATUM: 2008-06-16 | TID: 11:51:11 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon.

Idag vaknade jag utav ett jätte högt ljud utanför mitt fönster och det ville inte sluta. Gick och kollade vad det var och det var en gräsklippare. En gräsklippare klockan 11 på morgonen. Lite smått irriterande. Hoppades på att vakna runt omkring 12 tiden men ja, det fick bli en lång dusch istället. Så nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på sex and the city, lite beroendeframkallande ? Tror det.

4 dagar kvar och pappas rygg pajjar. Inte bra alls. Han har tidigare haft problem med ryggen och tillochmed opererat.  Tycker så synd om honom eftersom han aldrig säger till innan när det gör ont. Men nu så har han bokat en tid hos någon läkare. Så får hoppas att det blir någolunda bättre efter det besöket. Får ta det lugnt med att gå för mycket. Från en dålig grej till en bra grej nu. Mamma hade en tävling på sitt jobb om vem som gick mest under en viss tid och vinnaren fick 5000 kr i resecheckar. Min kära mamma vann! Så en weekend trip blir det i slutet av sommaren eller runt höstlovet.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?