Just a little ..
DATUM: 2008-06-19 | TID: 21:48:03 | KATEGORI: Vardag 2008

Så, nu kan jag ta en liten pause. Har packat och städat. Trodde att jag hade valt ut rätt så lite kläder men när jag packat allt så blev resväskan nästan full. Men som tur är har vi tagit med oss 3 stycken extra bags. Vad mer har jag att säga.. Har lite bloggtorka förtillfället. Inget som riktigt kommer upp i huvudet. FAN! nu kom jag på, det var ett pogram på tv3 idag som började klockan 20:00 men så just nu kom jag på att jag hade visst missat det. Så typiskt mig. Om ca 12 så sitter jag på flygplanet till New York. Läskigt,pirrigt,spännande,långtråkigt, roligt, rädd och glad. Ja, en massa känslor snurrar runt i mitt huvud just nu.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?