Hot hot hot
DATUM: 2008-06-11 | TID: 15:24:06 | KATEGORI: Vardag 2008

Det är riktigt äckligt varmt inne i mitt rum. Tur att jag ska snart ut i den friska luften. Har inte orkat städat klart eller tvättat mina kläder. Har varit för lat/trött för det. Men snart kommer jag få en energikick. Den får jag bara utav att åka in till stan och kolla på kläder. Mitt shopping beroende växer varje dag. Pappa tycker det har blivit för stort nu men det bryr jag mig inte om eftersom jag verkligen älskar att ha nya kläder. Måste börja småpacka snart, bara det inte blir för mycket som förra året. Vi fick tillslut köpa 3 nya resväskor för att få plats med allt nytt. Kanske en smart packlista börja inskaffas.

♥ SKRIVET AV Anonym

mer bilder från balen:)

DATUM: 2008-06-11 | TID: 17:59:52



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?