Home now
DATUM: 2008-06-10 | TID: 02:00:27 | KATEGORI: Vardag 2008

Tjabba tjena hallå.

Kom hem för ca en halv timme sen. Har spenderat min kväll hemma hos familjen Frykis. Blev andra dagen i rad. Vi kollade på KM 31 och några avsnitt utav sex and the city. Har hela boxen här hemma men orkar aldrig börja se. Vill helst se alla avsnitt innan jag åker. Jag och mamma försöker övertala pappa att följa med på sex and the city the movie. Vill helst ha koll på allt då. Två saker jag tänkte på när jag fick skjuts hem utav Laura. Mamma och pappa har blivit mycket bättre med när jag ska vara hemma. Som idag hade jag ingen tid direkt och andra saken att nu på sommaren blir det inte längre sådär läskigt mörkt ute.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?