Hello Sweden! ...
DATUM: 2008-06-24 | TID: 02:01:13 | KATEGORI: USA

allt bra med er? med mig är det bra har bara lite trött i fötterna. Men det är jag hela tiden nu. Går så himla mycket. Idag har familjen varit i China Town, SOHO och fifth avenue. Har handlat rätt mycket idag. Mamma är fortfarande på fifth avenue och hon har kameran så inga bilder. Så kan berätta vad jag har handlat.

Ljusrosa tygskor från Longchamp
Ljusrosa necessär från Longchamp
Vita lackskor från Nine west
Brun plånbok från en marknad i China Town.
Blå/vit randig trekvart tröja från Esprit
Marinblå skömans inspererat linne från Esprit
Pärlörhängen, "chanel"örhängen,tre armband ifrån marknad China Town
5 stycken läppglans ifrån Victoria's Secret
Coconut body butter,body scrub,shower cream och tvål ifrån The bodyshop.

sen tror jag inte att det var något mer faktis. Ikväll ska vi äta på Thank god it's friday. Mitt val såklart. Ska väll äta om någon timme. Både mamma och pappa är ute så är själv uppe på rummet. Skönt med lite lugn och ro. Kan bli lite för mycket ibland. Åt ju på Gorden Ramsy's restaurang imorse. Jätte god frukost. Massvis med färska frukter och små muffins. Så vi har bokat bord där till middag imorgon. Dom har en dresscode där så vet inte riktigt vad jag ska ha på mig..





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?