Hello again!
DATUM: 2008-06-27 | TID: 01:29:39 | KATEGORI: USA

Snart så ska mamma och pappa iväg till en brodway pjäs. Så blir ensam på hotellrummen. Ska nog beställa en film fast har ingen aning om vilket jag ska välja. Finns så många att välja på eller så håller jag mig till tv kanalerna. Måste även packa resväskan just nu ligger allt huller om buller.

Idag var sista dagen och det regna för det mesta =( Synd det men det stoppade oss inte för att shoppa. Idag blev det en grå I <3 NY tjocktröja, svart volang tunika, kortarmad kofta och en vit BH. Självklart kommer ju bilder lite senare. Känns pirrigt att jag åker vidare imorgon. Hoppas flygresan kommer går bra.Tar 3 timmar att åka ner till Orlando inte sådär överdrivet långt som det var förra året till San Francisco, tog hela 6 timmar.

Jag och drömprinsen <3





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?