Fjärde dagen i New York
DATUM: 2008-06-23 | TID: 14:04:52 | KATEGORI: USA

Godmorgon!


Har precis klätt på mig. Idag blev det min ljusrosa blommiga klänning ifrån Gina Tricot.När jag kollar ut genom fönstret  så ser det ut som att det ska komma lite regn idag. SUCK! Får väll ta med mig en kofta ifall att det blir kyligt. Men det lustiga är att när det regnade igår så var det fortfarande sol och jätte kvaft i luften. Nu måste jag bara sminka mig så är jag klar för att gå ut och äta frukost.

Idag har vi planerat att äta på Gordon Ramsey's restaurang som serverar frukost. Får hoppas att den är god för den är inte direkt billig. Tror det var 25 eller 35 dollar per person. För den summan ska det vara världens godaste frukost. Efter det så ska vi till China Town. Gillar deras marknader, hittade jätte fina smycken där förra året. Nu måste jag börja sminka mig. Ska försöka blogga lite senare. Men ni alla får ha en toppen dag!


♥ SKRIVET AV Mikkis!!!!

AMANDA, jag var i stan i dag och gissa vem jag såg ..

STEFAN!!!!! ;(



jag blev rädd.. :(

DATUM: 2008-06-23 | TID: 17:38:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?