En trött Amanda som skriver
DATUM: 2008-06-22 | TID: 05:00:13 | KATEGORI: USA

Så var jag tillbaka. Klockan är 10 i 11 här i New York City. Tänkte skriva ett sista inlägg innan jag ska sova. Kommer inte ha tid att uppdatera förens imorgon kväll. Ska på gosspel kör i någon kyrka i Broklyn imorgon. Ska nog bli roligt, efter ska vi på brunch. Men nog om imorgon.

Träffade Femi och hennes kompis Jasmine + hennes familj innan vi skulle till restaurangen. Roligt att få ha varit med Femilito i New York även fast det var i några minuter. Maten på Pam's var utsökt. Precis som förra året. Blev Ben&Jerry till efterrätt. Men lite slöseri med pengar åt knappt något eftersom jag var riktigt mätt. Sen gick vi på Times Sqaure. In på olika butiker bla Billabong. Ska tillbaka in dit och köpa lite smycken. Nu är det dags att börja avrunda men imorgon ska jag försöka hinna med att visa upp mina köp. Men ni alla får ha det så bra! Ta hand om er.



♥ SKRIVET AV Anonym

hallå, jag vill bara tipsa om en sak: ha en ny kategori med typ "usa-resan" så blir det lättare att titta tillbaka sen :d

DATUM: 2008-06-22 | TID: 19:20:40
♥ SKRIVET AV mirre

kan du skriva va sakerna du köper kostar och så ?:P

DATUM: 2008-06-22 | TID: 22:00:02
BLOGG/HEMSIDA: http://mirretintin.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Sarah

Jag älskar verkligen din blogg, kan du inte försöka uppdatera den mer :) (A)? vet att du är på semester å så nu, men kul om du kan :)

DATUM: 2008-06-22 | TID: 23:50:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?