Day two in New York
DATUM: 2008-06-22 | TID: 00:46:29 | KATEGORI: USA

Hej igen!

Tillbaka till hotellet rummet. Är helt slut i bena och det värker i mina knän och fötter. Men så blir det när man har varit ute och gått sedan klockan 9 på morgonen och nu är klockan halv 7. Idag har vi varit på en stor marknad nära Times Square. Köpte en jätte fin brun väska och 3 tavlor som ska sättas upp på mitt rum. Sen var det dags för lunch. Köpte med oss mat och satte oss i Central Park. Efter lunchen gick vi till en mall. Därifrån köpte jag ett svart linne ifrån Esprit och två läppglans ifrån Dior och Cliniq.

Sen gick vi tillbaka till hotellet lämnade alla påsar och gick ut igen. Nu begav vi oss till the apple store. Trodde inte den skulle vara stor men den var riktigt stor och cool. Kollade på iphonen kostar 399 dollar men går inte att köpa innan den 11 Juli. Synd det. Nu var det min tur att välja affär så det fick bli Abercrombie and Fitch. Förutom alla snygga kläder så var det väldigt snygga killar som jobbade där och bra musik dock lite för högt. Man hörde inte varandra så fick andvända händerna och signalera. Klockan 8  har vi bokat bort på Pam's ( en thai restaurang) Längtar redan! Dom har jätte god kycklig med jordnötsås och ris. Till efterrätt blir det Ben&Jerry's glassbar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?