Då var det över ?
DATUM: 2008-06-05 | TID: 14:35:10 | KATEGORI: Vardag 2008

Idag var det skolavslutning. Ja nu är min tid på Balingsnäs skolan över. Det fälldes tårar och mycket skratt. Mest rörande var talet Saga höll innan dom skulle börja sjunga. Lät så fint så under låten började jag gråta. Då tömdes vattenkanalerna och sminket försvann. Jag är rätt mållös den här dagen har vi länge fruktat men varför känns det inte som att vi ska nu gå skiljda vägar. Om ca 2 timmar befinner jag mig hos Laura och äter middag med the girls aka Ballecrew. Nä nu ska jag ladda upp dagens bilder.

♥ SKRIVET AV kamilla

läste i tidigare inlägg att du köpt din balklänning på scala, jättefin! men vart ligger scala här i stockholm! :) tacksam för svar snabbt!:)

DATUM: 2008-06-05 | TID: 16:43:36



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?